Ми всі одна сім*я

Дорогі батьки щиро вітаєм Вас та Ваших діток із закінченням  2022/2023 навчального року. Бажаєм нашим дошкільнятам удачі, та гарного відпочинку.





ПРОПОНУЄМО ПАМ'ЯТКУ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ТА БАТЬКІВ

 " ОРГАНІЗАЦІЯ СПІЛКУВАННЯ З ХЛОПЧИКАМИ І                                              ДІВЧАТКАМИ"

Ніколи не забувайте, що перед вами не просто дитина, а хлопчик або дівчинка з властивими їм особливостями сприйняття, мислення, емоцій. Виховувати, навчати і навіть любити їх треба по — різному. Але обов'язково любити.
 Ніколи не порівнювайте хлопчиків і дівчаток, не ставте одних у приклад іншим: вони такі різні навіть в одному біологічному віці — дівчатка зазвичай виглядають
старшими від ровесників — хлопчиків.
  Не забувайте, що хлопчики і дівчатка по — різному бачать, чують, відчувають на дотик, по — різному сприймають простір й орієнтуються у ньому, а головне — по — різному осмислюють усе, з чим стикаються у цьому світі. І, звичайно, не так, як ми дорослі.
 Пам'ятайте, що коли жінка виховує і навчає хлопчиків, а чоловік — дівчаток, їм мало допоможе власний дитячий садок. Тож порівнювати себе у дитинстві іншої статі марно.
  Не вимагайте від хлопчиків акуратності та старанності виконання вашого завдання.
 Намагайтеся, даючи завдання хлопчикам, включати у них елемент пошуку, що потребує кмітливості. Не слід заздалегідь розповідати і показувати, що і як робити - до початку роботи. Варто “підштовхнути” хлопчика до того, щоб він сам відкрив принцип рішення. Нехай навіть наробивши помилок.
 Розбирайте разом з дівчатками принцип виконання завдання — що і як треба зробити — до початку роботи. Дівчаток слід поступово підводити до пошуку
власних рішень незнайомих, нетипових завдань, вчити діяти самостійно.
 Не забувайте не лише розповідати, а й показувати. Особливо це важливо для хлопчиків.
 Ніколи не лайте дитину образливими словами за нездатність щось зрозуміти, дивлячись на неї при цьому з висоти свого авторитету. Це нині дитина знає й уміє гірше за вас. Прийде час, і принаймні у певних галузях, вона знатиме й умітиме більше за вас. А якщо тоді вона повторить на вашу адресу ті самі слова, що зараз говорите їй ви?...
  Не лайте дівчинку зопалу — бурхлива емоційна реакція перешкодить їй зрозуміти свою провину. Спочатку розберіться, у чому помилка дитини, і поясніть їй.
 Пам'ятайте, що не варто недооцінювати емоційну чутливість і тривожність хлопчиків.
 Лаючи хлопчиків, коротко й чітко викладайте, чим ви незадоволені, тому що вони не можуть довго витримувати емоційну напругу. Їхній мозок ніби “відключає” слуховий канал, і хлопчик перестає вас слухати і чути.

 Ніколи не забувайте, що ми дуже мало знаємо про те, як нетямущий малюк перетворюється на дорослу людину. Є безліч таємниць у розвитку мозку і психіки, які поки не доступні нашому розумінню. Тому головною вашою заповіддю має бути “Не нашкодь!”


ТЕСТ. Чи готова Ваша дитина до школи?

1.     Чи хоче ваша дитина йти до школи?
2.     Чи може ваша дитина самостійно займатися будь-якою справою, що вимагає зосередженості протягом 30 хвилин (наприклад, збирати конструктор)?
3.     Чи соромиться ваша дитина в присутності незнайомих людей?
4.     Чи вміє ваша дитина складати розповіді по малюнку не коротше ніж з п'яти речень?
5.     Чи може вона розповісти напам'ять кілька віршів?
6.     Чи вміє вона змінювати іменники по числах?
7.     Чи вміє ваша дитина читати по складах?
8.     Чи вміє ваша дитина рахувати до 10 і назад?
9.     Чи може вона вирішувати прості задачі на віднімання і додавання одиниці?
10.                       Чи готова рука дитини до письма?
11.                       Чи любить вона малювати, розфарбовувати картинки?
12.                       Чи може ваша дитина користуватися ножицями, клеєм?
13.                       Чи може вона зібрати розрізану картинку з 5-ти частин за одну хвилину?
14.                       Чи знає дитина назви диких і домашніх тварин?
15.                       Чи може вона узагальнювати поняття (наприклад, назвати одним словом «овочі» помідори, морква, цибуля)?
16.                       Любить Чи ваша дитина займатися самостійно - малювати, збирати мозаїку і т.д.
17.                       Чи може вона розуміти й точно виконувати словесні інструкції?












Немає коментарів:

Дописати коментар